حس تازگی و سر زندگی در اتاق خواب
مشاوره در انتخاب مبلمان
آموزش نکات مهم و مفید در انتخاب و چیدمان مبلمان

تنها با بكارگیری رنگ ها و قرار دادن هر آیتم در جای مناسب به خودش می توانید فضایی دل باز و مفرح ایجاد كنید. با كمی خلاقیت از همان وسایلی كه در اختیار دارید در جهت خلق زیبایی استفاده كنید. پیشنهادات زیر را در روزهای زیبای بهار، در خانه خود اجرا كنید تا حال و هوای بهاری وارد خانه تان شود.

 انتخاب رنگ‌های شاد زرد، لیمویی و نارنجی رسیدن بهار را احساس کنید. از گلدان‌های شاد و روشن، کوسن‌های طرح‌دار و باروح و قالیچه‌های کنفی استفاده کنید. سری به جمعه بازار بزنید و چیزهایی را که به محیط شما حس تازگی دهد، بدون صرف هزینه زیاد پیدا کنید.

از گیاهان استفاده کنید. دو ظرف شیشه‌ای پایه‌دار را داخل هم قرار دهید. گیاهان کوچک را در ظرف پایینی و برگ‌های بزرگ‌تر و آب را در ظرف رویی قرار دهید.


یک سطل رنگ راحت‌ترین راه برای تغییر محیط است. از یک رنگ بهاری که حس شاد در شما ایجاد می‌کند، استفاده کنید و یک دیوار یا کل اتاق را با آن رنگ کنید. با استفاده از تکه‌ پارچه‌های شاد به‌راحتی کوسن و رومیزی درست کنید.

اگر به دنبال اتاق خوابی با فضای گرم سنتی و اندکی هم تجملی هستید، استفاده از رنگ‌های به‌کار رفته در صنایع دستی شرقی راه‌حل مناسبی است. رنگ‌های گرم مثل طلائی، نارنجی، قرمز و آجری که در طرح‌های سنتی شرقی زیاد دیده می‌شود، نمایی باشکوه و گرم در دکوراسیون اتاق ایجاد می‌کند. علاوه بر به کارگیری این رنگ‌ها، استفاده از پارچه‌های زینتی شرقی و سوزن‌دوزی نیز جذابیت اتاق خواب را دو چندان می‌کند.

از تصاویر  طبیعت و پرندگان استفاده کنید و آن‌ها را به دیوار آویزان کنید تا بدون هیچ هزینه‌ای به فضا روح ببخشد .جسور باشید .گاهی اوقات لازم نیست همه اجزا با هم هماهنگ باشد ،هارمونی محیط و حسی که از آن شما "شما" دریافت میکنید مهمترین است.

White and Bright

گلدانها با گلهای طبیعی را فراموش نکنید .هیچ چیز به اندازه طبیعت واقعی حس تازگی و روح زندگی ندارد.

رنگ سبز ترکیبی از رنگ های آبی و زرد است. این رنگ، رنگ غالب گیاهان و زندگی جدید و بهار و تازگی می باشد . استفاده از رنگ طبیعت (سبز) حس تازگی را به ارمغان می آورد.

bedroom10 تزئین یک اتاق خواب مدرن سال 92
استفاده از برچسب دیوار، راهی سریع و آسان برای دکوراسیون سطوح ساده است. قسمت بالای تخت و بخشی از دیوار را با برچسب طرح بدهید.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط M.H